ul. Woźna 11
61-777 Poznań, Polska
Mob. +48 663 115 773
Tel. +48 730 930 404
Rezerwacje prosimy składać na stronie internetowej za pomocą przycisku: "Rezerwuj"
Infolinia obsługi działu rezerwacji czynna 7 dni w tygodniu (8.30-18.30)
W potwierdzeniu rezerwacji znajduje się alarmowy numer kontaktowy.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dot. Aparthouse Woźna 11 znajdziesz na stronie FAQ
e-mail: info@wozna11.pl
Zameldowanie kodem
Szybki sposób na zminimalizowanie formalności
Wszystkie nasze Apartamenty wyposażone są w zamki szyfrowe dzięki którym zameldowanie może odbywać się całkowicie bezobsługowo. Wiadomość z kodem do budynku oraz unikalnym kodem do zamka szyfrowego otrzymują Państwo po opłaceniu całości rezerwacji, najpóźniej w dniu przyjazdu do apartamentu. Kod jest ważny przez cały okres pobytu, a następnie wygasa.
Najczęściej zadawane pytania
-
Czy obiekt posiada parking?
Tak, dysponuje 10 miejscami parkingowymi na miejscu - wjazd od ul. Woźnej 11. Opłata za dobę hotelową wynosi po rabacie 40 PLN (przy rezerwacji online bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl) rabat nie obowiązuje przy płatności i rezerwacji parkingu telefonicznie lub mailowo), koszt parkingu za dodatkową rozpoczętą godzinę to 10 PLN. Parking jest dostępny dla gości z opłaconą rezerwacją. Parking jest monitorowany.
Czy otrzymam potwierdzenie rezerwacji?
Tak, potwierdzenie zostanie automatycznie wysłane na adres e-mail.
Jak anulować rezerwację?
Skontaktuj się z naszą obsługą przez email: info@wozna11.pl
O której mogę się zameldować / muszę się wymeldować?
Zameldowanie od godz. 14:00, wymeldowanie do godz. 11:00.
Czy można zabrać psa?
Tak, u nas psy są mile widziane, a ich pobyt wiąże się z dodatkowymi opłatami. Opłata wynosi 20 zł za dobę (przy rezerwacji online pobytu pupila bezpośrednio przez stronę www.wozna11.pl).
Jakie udogodnienia znajdują się w apartamencie / pokoju?
Wszystkie pokoje zostały wyposażone w łazienki z prysznicem oraz stanowiska do pracy. W pokojach znajdują się 40-calowe smart telewizory LED z dostępem do aplikacji min. Netflix i YouTube. Zapewniamy także w każdym pokoju zestaw powitalny z kawą i herbatą. Uprzejmie informujemy, iż budynek nie posiada windy.